Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο20

- Θες να παίξουμε το γιατρό;
- Αμέ!
- Ωραία, κάτσε διάβασε εδώ ένα περιοδικό και σε καμιά ώρα θα σε φωνάξω μέσα να μου δώσεις 50ευρω...!!!



- Γιατί χωρίσατε;
- Δεν ταιριάζαμε τελικά, εγώ είμαι ιχθείς και αυτή πουτάνα!!!



Ρωτάει ο μαιευτήρας την ετοιμόγεννη :
- Ο πατέρας του μωρού θα είναι παρών στον τοκετό;
Και αυτή :
- Όχι. Δεν τα πάνε καλά με τον σύζυγό μου...!!!



- Πρέπει να σταματήσεις να τον παίζεις.
- Μά γιατρέ, δεν κάνει κακό στην υγεία.
- Ναι, αλλά πρέπει να σε εξετάσω...!!!



- Γαβ, γαβ, γαβ...
- Σταματήστε κύριε, καταλαβαίνω οτι είστε άρρωστος, αλλά δεν γίνεται να εξεταστείτε στο κτηνιατρείο για να γλιτώσετε τα 25 ευρώ!!!



- Αμάρτησα πάτερ...
- Μπράβο ρε μαν, και σε είχα για τελείως μπούλη....



Δυο γυναικολόγοι συζητούν:
- Μαλάκα θα βγούμε το βράδυ για ποτό να δούμε καμία φάτσα;



- Οιδίποδα, ζακέτα πάρε...
- Γάμησε μας ρε μάνα...



Πεθερά προς τον γαμπρό :
- Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα γιατί σε παντρεύτηκε η κόρη μου;
- Να σου δείξω...;



Ο άντρας βγαίνει από το μπάνιο γυμνός και λέει στην γυναίκα του :
- Κοίτα σώμα γυναίκα 80 κιλά σκέτος δυναμίτης!
Και η γυναίκα του :
- Κρίμα ρε γαμώτο που έχει μικρό φιτίλι...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!