Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ

Πριν μου βάλεις τις χειροπέδες και ανοίξεις τις κουρτίνες για να βλέπουν οι γείτονες, θέλω ειλικρινά να μου απαντήσεις, που βλέπεις να πηγαίνει αυτή η σχέση;;;

Γιατί έβαλες άσπρα τριαντάφυλλα πάνω στο κρεβάτι; Μοιάζω με νεκρόφιλη;


Τούτη την ώρα στην σκοπιά η καρδιά μου για εσένα μόνο χτυπά.


Να τα χέσω τα κόκκινα τριαντάφυλλα κάθε Αγίου Βαλεντίνου. Δέκα χρόνια μαζί και ούτε λόγο δεν δώσαμε.


Για τους Ερωτευμένους υπάρχει η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Για εμάς τους ερωτεύσιμους καμία μέρα υπάρχει;


Του αγίου Μπακουρίνου πότε είναι;


- Γιατί έκανες το κέικ σε σχήμα καρδιάς σήμερα;
- Είναι του Αγίου Βαλεντίνου!
- Και ότι το έκοψες στα 2 είναι συμβολικό;


Δηλαδή γέμισες το σπίτι με αυτή την ταπετσαρία με τις καρδούλες μόνο και μόνο επειδή είναι του Αγίου Βαλεντίνου;


Μωρό μωρό, να στρίψω κανένα, να δούμε τον Άγιο Βαλεντίνο φαντάρο;


Του Αγίου Βαλεντίνου θα συμπέσει με τις γόνιμες μέρες μου. Σύμπτωση;


Ολόκληρή μου τη ζωή σε σένα παραδίνω, σήμερα που γιορτάζουνε τον Άγιο Βαλεντίνο.


Να ερωτευτείς είναι τρομερά απλό. Το να ξε-ερωτευτείς είναι απλώς τρομερό.


Δεν μου αρέσεις. Σε αγαπώ.


Τα ζευγάρια που… πέρδονται μαζί, μένουν μαζί...!!!


- Αγάπη μου σήμερα είναι του Αγίου Βαλεντίνου… Τι θα κάνουμε;
- Κανα όσπριο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!