Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο38


  • Η Ρουμάνα γειτόνισσα φώναζε όλο το βράδυ κινοο κινοοο. Κι εμείς έχουμε κερδίσει λεφτά στο κινο αλλά δεν κάναμε έτσι...!!!
  • Άφησα για 5 δευτερόλεπτα το χέρι της δικιάς μου στο Mall για να ξύσω το κεφάλι μου και μόλις το ξανάπιασα κράταγε 2 σακούλες απ'τα BSΒ & 3 απ'τα Toi&Moi...!!!
  • Το "Oταν χάσεις κάτι , τότε θα το εκτιμήσεις" , ισχύει . Το έχω πάθει με 50ευρω...!!!
  • Όταν έχεις γκόμενα έρχονται και στην πέφτουν όλες! Νόμος. Όταν δεν έχεις γκόμενα κάθεσαι και την κάνεις λάστιχο! Μόνος.
  • Τρέμω την ημέρα που θα συγχρονιστούν οι περίοδοι όλων των γυναικών της γης. Θα χυθεί πολύ αίμα...!!!

  • Αντώνη έφτασε η ώρα να ξεθάψεις τον Μεγαλέξανδρο απο την Αμφίπολη,άρχισε να μεγαλώνει η διαφορά...!!!
  • Καποτε καναμε εκλογες καθε 4 χρονια και διακοπες καθε χρονο . Τωρα πλεον γινεται το αναποδο...!!!
  • Μειώθηκαν λέει οι ληστείες στα καταστήματα. Ε πως να μην μειωθούν, αφού τα μισά έχουν κλείσει...!!!
  • Αυτό που έκανε ο Μάικλ Τζάκσον που γέρνει μπροστά χωρίς να πέφτει ειναι πολύ χρήσιμο όταν τρως πιτόγυρα όρθιος και τρεχουν ζουμιά...!!!
  • Πάντως αν το όνομά μου ήταν Θεοφάνης, δε θα το 'κανα Φάνης, θα το 'κανα Θεός...!!!
  • Αγαπητό cosmopolitan μου είπε ότι αποψε θα φέρει τον κολλητό του για να κάνουμε σάντουιτς. Τι ψωμάκια να παρω;;;
  • Η πεθερά μου βάφει τα μαλλιά της ίδιο χρώμα με τον Ξηρό & προσπαθώ τώρα να την πείσω να αφήσει & μούσι μπας & την πάρουν μέσα για συνεργό!
  • Για πείτε μου τώρα αυτό που λένε "Πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο κώλος του πονεί", δεν σας βάζει σε σκέψεις για τον Γιάννη;;;
  • Οταν ακουτε για ερωτικα τριγωνα παει και εσας το μυαλο σας στα τριγωνα πανοραματος;;;
  • Ήταν μια ντυμένη στα πράσινα, κόκκινη κορδέλα , καφέ τσάντα πλάτης και έτρωγε πίτσα. Μαλάκα αν κρατούσε και σπαθί θα ορκιζόμουν πως είδα χελωνονιτζάκι...!!!
  • Γυρίσαμε την τηλεόραση στο αναλογικό σήμα για να απολαύσουμε και εμείς μια χιονισμένη μέρα με τους φίλους μας...!!!
  • Έρχεται η άλλη επίσκεψη και ρωτάει μήπως υπάρχει τουαλέτα; Όχι μαντάμ, χέζουμε στον καναπέ...!!!
  • Μια μέρα καθόμουν και σκεφτόμουν σχεδόν απελπισμένος. Ένα χέρι ακούμπησε στον ώμο μου και μια φωνή είπε με βεβαιότητα "Ευθύμησε, γιατί τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα". Ευθύμησα λοιπόν και τα πράγματα στ’ αλήθεια έγιναν χειρότερα...!!!
  • Έχω το iphone στο τραπέζι περνάει το ξαδελφάκι μου το ρίχνει σπάει. Δεν πειράζει, έχω κι άλλα ξαδελφάκια...!!!
  • Ήρθαν οι άλλοι να τα πούνε κι έχουν κιθάρα, σαξόφωνο και κοντραμπάσο ρε φίλε! Μισό να βάλω ένα ουίσκι...
  • Φορούσα το καλό δερμάτινο μπουφάν μου και εκεί που περπατούσα αμέριμνος με βλέπει μια οικολόγος και μου λέει "Μια αγελάδα δολοφονήθηκε για να γίνει αυτό το μπουφάν". Οπότε παίρνω το πιο σοβαρό μου ύφος και της λέω "Δεν ήξερα ότι υπήρχαν μάρτυρες. Τώρα πρέπει να δολοφονήσω και σένα!"
  • Οι γυναίκες είναι σαν τα λουλούδια. Άμα λείπεις και δεν τα ποτίζεις, δώσε τα κλειδιά στον γείτονα...!!!
  • Για όλους εσάς τούς κολλημένους στο facebook sto ψηφοδέλτιο αν πάτε να ψηφίσετε σταυρό βάζουμε οχι like.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!