Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο37

  • Η γυναίκα είναι σαν την επιταγή! Αν την αφήσεις ακάλυπτη κάποιος άλλος θα στην σφραγίσει...!!!
  • Ολοι είμαστε σε σχέση, απλά δεν το ξέρουμε! Για παράδειγμα εγώ είμαι πιο χοντρός σε σχέση με πέρυσι...!!!
  • Το ότι το καλύτερο σεξ το κάνεις μετά από έναν μεγάλο τσακωμό είναι η μισή αλήθεια.Το ότι δεν το κάνεις με τον άνθρωπο που τσακώθηκες είναι η άλλη μισή...!!!
  • Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν, δεν το καταλαβαίνω...!!!
  • Μείωση του AIDS στην Ελλάδα λένε οι στατιστικές... Λογικό τι να κολλήσεις από το πληκτρολόγιο...!!!
  • Έβγαλε ο άλλος τραπεζάκι και καρέκλες για να πιάσει πάρκινγκ.Βγάλε και τον καναπέ με το PlayStation ρε μεγάλε να αράξουμε λίγο και ας μην παρκάρουμε....!!!
  • Αγαπητέ iΒασίλη 6, νομίζω πως κατάλαβες τι δώρο θέλω για φέτος...!!!
  • Ένα μίλκο την ημέρα, στο WC σε πάει σφαίρα...!!!
  • Έχει βγει ασύρματη θέρμανση ή μόνο ίντερνετ θα κλέβουμε από τον γείτονα;
  • Έψαχνε η μάνα μου στο πατάρι για τον φουσκωτό Άγιο Βασίλη και τα φουσκωτά ελαφάκια. Βρήκε και την Τζέσικα! Γαμώτο, πάνω που την είχα ξεπεράσει...!!!
  • Αν είσαι μάγκας, φάε τον κουραμπιέ στον καναπέ του σαλονιού με τη γυναίκα σου δίπλα. Xωρίς πιατάκι...!!!
  • Εγώ πότε θα γίνω ο «τον κάνει ό,τι θέλει η πουτάνα»;;;
  • Έχουν παγώσει τα δάχτυλά μου στο πληκτρολογιο. Θα με βρουν κοκαλωμένο στο λάπτοπ και θα γίνω το κοριτσάκι με τα πλήκτρα...!!!
  • Έγραψε ένα ξέκωλο "τι να ντυθώ για να βγω να πω τα κάλαντα;" και της απαντάω "Ρούντολφ το έλαfuckme!" Έφαγα block...!!!
  • Είδα την πρώην με τον νυν και ο μαλάκας με κοίταγε σαν να του έχω γαμήσει την γυναίκα...!!!
  • Θα το έλεγαν κι οι Ιταλοί το φλιτζάνι, αλλά με το εσπρεσάκι το πολύ πολύ να δεις τι θα γίνει μέχρι το απόγευμα...!!!
  • H γυναίκα είναι ένα πλάσμα που φοράει κοντή φούστα έξω με 5 βαθμούς και στο σπίτι με 23 σου βάζει πυτζάμες και κουβέρτα...!!!
  • Ελλάδα είναι η χώρα που κοντεύει να διαλυθεί για την εκλογή ενός τύπου του οποίου η μόνη αρμοδιότητα είναι να ακούει τα κάλαντα...!!!
  • Πρόπερσι τα χριστουγεννα είχαμε γαλοπουλα.. περυσι ειχαμε κοτα.. φέτος ακόμα κυνηγάω το περιστέρι στο συνταγμα...!!!
  • 17χρόνος κέρδισε 72εκ$ παίζοντας στα διαλείμματα μετοχές στη Wall Street. Εγώ 17χρόνων περίμενα να βγει η Μαρία απο το Γ'2 να δω την κωλάρα της...!!!
  • Εδώ δε βρίσκουμε φλουρί σε 4 κομμάτια, ο άλλος θέλει να πιάσουμε και το Πρωτοχρονιάτικο λαχείο...!!!
  • Έχω έρθει σε φίλο να δούμε μπάλα, έχει ανάψει αρωματικό κερί και μου λέει κάτσε να σου φτιάξω ένα σμούθι. Θα την φάω την πούτσα σήμερα δε γλυτώνω...!!!
  • Οι Σουηδοί ειναι τόσο ξενερωτοι που όταν περνάει γκομενα εγω κοιτάω τον κωλο της και αυτοί εμένα που τον κοιτάω...!!!
  • Μου γράφει κάποιος "Ρε δεν πας καλά μ’ αυτά που γράφεις". Δηλαδή εσύ που τρως τον χρόνο σου να τα διαβάσεις θεωρείσαι πιο νορμάλ νομίζεις;;
  • Παιδιά, καταρρέει το Ελληνικό Χρηματιστήριο... Ελάτε να αγκαλιαστούμε, να βγούμε στη βροχή και να φωνάξουμε δυνατά: ''ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ''...!!!
  • Έρευνες έδειξαν οτι ο υπερβολικός αυνανισμός μπορεί να προκαλέσει δυσλεξία. Πατνως αυοτ συβμενει μόνο σε αρκαιες και υπεβρολιεκς περιτπώσεις...!!!
  • Kρίση είναι να σε ταϊζουν τα περιστέρια στο Σύνταγμα...!!!
  • Η μάνα μου έχει κάτι τάπερ που σφραγίζουν καλύτερα από αιγυπτιακές σαρκοφάγους...!!!
  • Όχι καλέ, δεν έχει κίνηση, απλώς ξεκίνησα από τη Ραφήνα μ' ένα τσαμπί κόκκινο σταφύλι και έφτασα στα Πατήσια με ένα μερλό του 67...!!!
  • Η NASA επιβεβαίωσε ότι στις 21/12 απόγευμα προς βράδυ θα σκοτεινιάσει ο ουρανός και θα εμφανιστεί ένα παράξενο φυσικό φαινόμενο που ονομάζεται νύχτα...!!!
  • Έβαλα στο google, Happy new year και μου έβγαλε, "not available in your country"...!!!
  • Νομίζεις οτι ξέρεις τον άλλον και ξαφνικά σου λέει ότι δεν τρώει φέτα...!!!
  • Όταν ένας άντρας ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου στην γυναίκα του, δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν : ή είναι καινούρια η γυναίκα ή είναι καινούριο το αυτοκίνητο...!!!
  • Αυτή η πουστιά της δασκάλας που έλεγε "πες μου γιατί γελάς να γελάσω και εγώ" και μετά δεν γέλαγε και σε έβαζε και τιμωρία...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!