Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Διαβάστε τις διαφορές επαγγελματικής συμπεριφοράς μεταξύ ενός Άγγλου και ενός Έλληνα :

Αγγλος : Σοβαρά; Απίστευτο! Εντυπωσιακό!
Έλληνας : Πω, πω κουφάθηκα ρε πούστη!

Αγγλος : Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα.
Έλληνας : Στ' αρχίδια μου!

Αγγλος : Μου αρέσουν οι προκλήσεις.
Έλληνας : Γαμώ την τύχη μου! Κι άλλη στραβή!

Αγγλος : Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα
Έλληνας : Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ με αυτή την παπαριά !

Αγγλος : Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας.
Έλληνας : Να πάει να γαμηθεί και να το κάνει μόνος του ο καριόλης!

Αγγλος : Ναι, οπωσδήποτε σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω.
Έλληνας :  Ωραία, και κερατάς και δαρμένος!

Αγγλος : Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Έλληνας : Είναι εντελώς μαλάκας!

Αγγλος : Με συγχωρείτε.
Έλληνας : ΕΕ! Εσύ!

Αγγλος : Με συγχωρείτε, κύριε!
Έλληνας : ΕΕ! Εσύ! Ναι, ΕΣΥ ρε μαλάκα!

Αγγλος : Ο προϊστάμενος δεν έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.
Έλληνας : Είστε όλοι άχρηστοι!

Αγγλος : Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σε εξυπηρετήσω.
Έλληνας : Δε γαμιέσαι λέω εγώ!

Αγγλος : Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειές της.
Έλληνας : Τι; Πήρε προαγωγή; Αναρωτιέμαι πόσους από το διοικητικό συμβούλιο έχει τσιμπουκώσει!!

Αγγλος : Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου έδωσα ;
Έλληνας : Τι τα έκανες τα κωλόχαρτα;

Αγγλος : Νομίζω πως η πρότασή σου είναι ανεφάρμοστη.
Έλληνας : Καλά, σκατά έχεις στο μυαλό σου;

Αγγλος : Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε.
Έλληνας : Πάλι τα αρχίδια μου πήρε!

Αγγλος : Δεν υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω ανέλιξη.
Έλληνας : Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμα κλητήρας !

Αγγλος : Το φωτοτυπικό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας.
Έλληνας : Πάλι χάλασε η μπακατέλα!

Αγγλος : Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες.
Έλληνας : Μπουρδέλο έχουμε καταντήσει!

Αγγλος : Ο ανελκυστήρας δε λειτουργεί.
Έλληνας : Από τα σκαλιά και άμα σ' αρέσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!