Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

Γιατί δεν κάνουν ποτέ γυναίκες αρχηγούς διαστημικών αποστολών :

- Χιούστον, έχουμε πρόβλημα!
- Τι πρόβλημα;
- Α, δεν ξέρεις;
- Όχι, τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε;
- Τίποτα, άστο…
- Πως τίποτα; Είπατε ότι έχετε πρόβλημα!
- Άστο σου λέω, τίποτα…
- Προσπαθώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα!
- Θα έπρεπε το έχεις καταλάβει, αλλά άμα είναι κανείς αναίσθητος τι περιμένεις;…
- Θα μου πεις ποιό είναι το πρόβλημα;;;!!! Μην παίζεις με αυτά!!!
- Να σου πω… άμα έχεις νεύρα δεν φταίω εγώ! Κανονικά εγώ θα έπρεπε να είμαι νευριασμένη…
- Για τελευταία φορά… έχετε ή δεν έχετε πρόβλημα;;;!!!!
- Όχι!
- Οk λοιπόν… οk… δεν εχετε πρόβλημα… αν παρουσιαστεί κάτι να με ενημερώσετε…
- Α, έτσι;;; Πετάμε ένα “αν παρουσιαστεί κάτι” και την κάνουμε; Δεν σε νοιάζει;;!!
- ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;;;;!!!! ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΙΟ;;;;!!!!!
-… (αρχίζει να κλαίει)….μην μου φωνάζεις σε παρακαλώ… τα δίνω όλα εδω πάνω και περιμένω λίγη κατανόηση…. αυτό μόνο…. λίγη κατανόηση…
- …ok…ok… καταλαβαίνω….είσαι στρεσαρισμένη για κάποιο λόγο, ζητώ συγνώμη… πάμε πάλι ήρεμα…έχετε λοιπόν κάποιο πρόβλημα στην αποστολή;
- ….
- …σε παρακαλώ απάντησε μου… αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα;
- …να σου πω…. με κούρασε αυτή η συζήτηση… δεν βγάζει πουθενά και με έχει πιάσει και τρομερός πονοκέφαλος… γεια σου!
- ….ναι;
- ….
- …λαμβάνεις; ναι;
- ….[τέλος επικοινωνίας]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!