Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο31


  • Αγαπητο Cosmopolitan, είμαι μπερδεμένη! Ο ένας κάνει φοβερό σεξ ενώ με τον άλλο περνάμε τέλεια... Τι χρώμα να βάψω τα νύχια μου;;;
  • Μου είπαν ότι αν κόψω τα γλυκά θα αδυνατίσω! Δεν καταλαβαίνω πως βοηθάει αυτό αλλά καλού κακού κόβω σε 4 κομμάτια την πάστα πριν την φάω...!!!
  • Εγραψα στο Google "φθηνές διακοπές" και μου έβγαλε ... "σαν το σπίτι σου δεν έχει"...!!!
  • Η αμήχανη στιγμή που μπαίνεις στο νοσοκομείο της Μυκόνου και φωνάζεις "ΑΔΕΛΦΗ"...!!!
  • Ρωτάω την μάνα μου "Μαμά κι εμένα πελαργός με έφερε;". Και μου απαντάει "Όχι παιδί μου, εσένα σε έφερε ένα μπουκάλι τεκίλα!"...!!!
  • Ο άλλος πήγε και έκανε tattoo σε όλη την πλάτη του ένα σταυρό κι ένα φίδι. Σαν τζαμαρία φαρμακείου είναι ο βλάκας...!!!
  • Οι 5 δυσκολότερες λέξεις: Αιθυλενοδιαμινοτετραοξικό, Διμεθυλοσουλφοξείδιο, Δεκαμεθυλοκυκλοπεντασιλοξάνιο, Τετραϋδροκανναβινόλη, Συγνώμη...!!!
  • Βλέπω μια αγγελία "Ζητείται dj για γάμο". Γιατί θέλει ντε και καλά να παντρευτεί dj δεν το καταλαβαίνω...!!!
  • Η άλλη λέει τρώει πολλά σύκα για να ρυθμίσει τον μεταβολισμό της. Πιες ένα φραπέ σκέτο μωρή να σε πάει σερπαντίνα...!!!
  • Φτιάχνω καφέ, πάω στη πισίνα να αράξω και έρχονται οι μπάτσοι και με πετανε έξω. Κατι για ιδιωτική περιουσία του γείτονα και τέτοια κουλά μου λέγανε...!!!
  • Η ζωή ειναι πολύ μικρή για να τσακωνόμαστε για χαζομάρες,για αυτό σταμάτα να μου τρως το παγωτό, μη σου γαμήσω...!!!
  • "Σκυλί που γαυγίζει δεν είναι καλά μαγειρεμένο...". Κινέζικη παροιμία
  • Αν στη Γη ζυγίζετε 110 kg τότε στην επιφάνεια του Άρη θα ζυγίζατε 45 kg. Τελικά δεν είμαι χοντρός! Απλά είμαι σε λάθος πλανήτη!!!
  • Ένα camel σκληρό θα ήθελα. Σβήστε σας παρακαλώ την τιμή γιατί είναι για δωράκι...!!!
  • Το μόνο που πετυχαίνω σε δίαιτα είναι το "συχνά γεύματα"...!!!
  • Ζητάτε όλες τον πρίγκηπα του παραμυθιού κι όταν τον βρείτε τον κάνετε να εύχεται να ξαναγίνει βάτραχος...!!!
  • Εβαλα ενα κοχύλι στο αυτί μου για ν' ακούσω τη θάλασσα... Τώρα πώς βγαίνει ρε παιδιά;;;
  • Αν είχαν χιούμορ οι υπάλληλοι στον Γερμανό, θα φορούσαν πέδιλο με κάλτσα...!!!
  • Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν την τέλεια σχέση. Εγώ, πάλι, θέλω να παραγγείλω μια φορά πίτσα και να είναι ακριβώς ίδια με τη φωτογραφία στο φυλλάδιο...!!!
  • Μου λέει η μάνα μου "θέλω το δωμάτιο σου σε μισή ώρα να μοιάζει με το σαλόνι". Πήγα κι εγώ στο σαλόνι και τα έκανα πουτάνα όλα. Δεν γέλασε...!!!
  • Όταν βαριέμαι πάω στη παραλία και πετάω ρίγανη σ όλους τους λαδωμένους...!!!
  • Όταν δεν είμαι καλά, θέλω να με κοιτάξει κάποιος στα μάτια, να με πάρει αγκαλιά και να μου πει "Θα παραγγείλουμε σουβλάκια"...!!!
  • Εσύ που βγαίνεις με το χρυσό σταυρό απ τη θάλασσα, να σε ενημερώσω ότι δεν είναι τα Θεοφάνια...!!!
  • Μειώθηκαν οι φωτιές φέτος. Δεν έχει ο κόσμος λεφτά να χτίσει...!!!
  • Αυτό το "μη βουτάς με γεμάτο στομάχι" τελικά ευθύνεται που έκανα μέχρι σήμερα μόνο δυο μπάνια...!!!
  • Γνώση είναι να γνωρίζεις ότι η ντομάτα είναι φρούτο. Σοφία είναι να μην τη βάζεις σε μια φρουτοσαλάτα...!!!
  • Ανακάλυψα ότι ουρλιάζω με τον ίδιο τρόπο είτε αν είμαι έτοιμος να με κατασπαράξει ένας τεράστιος καρχαρίας είτε αν ένα κομμάτι φύκια αγγίζει το πόδι μου...!!!
  • Aπό τον πάνω όροφο ακούω τακούνια και βογγητά. Αφού τη χτυπάνε γιατι δεν τα βγάζει;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!