Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο30

  • Είπα στην δικιά μου να παίξουμε τον γιατρό και μου έκλεισε ραντεβού μετά από 4 μήνες...!!!
  • Βγάζω το σκύλο μου βόλτα και έρχεται η άλλη και μου λέει "να σου τον χαϊδεψω λίγο;". Τώρα τι της απαντάς;;;
  • Το θέμα είναι να πείσουμε τις γυναίκες οτι η γκρίνια προκαλεί κυτταρίτιδα...!!!
  • Όταν οδηγείς σε χωριό, προτεραιότητα έχει αυτός που είναι από το χωριό να ξέρετε...!!!
  • Ξεκίνησα τη δίαιτα του sex. Τρώω τα πάντα και να πα να γαμηθεί...!!!
  • Ήμουν στο σινεμά και αμόλησα μια δυνατή. Μιλάμε 4 ατομα απο την μπροστινή σειρά γύρισαν να με κοιτάξουν. Ένιωσα σαν να ειμαι στο the voice...!!!
  • Μια μέρα να μαζέψουμε άντρες και κομμώτριες να τους δείξουμε πόσο ακριβώς είναι το εκατοστό...!!!
  • Σύμφωνα με έρευνες η καλύτερη ώρα για σεξ είναι 5 το πρωί. Λογικό. Κι εμένα αν με ξυπνήσει κάποιος εκείνη την ώρα, τον γάμησα...!!!
  • Με έκοψαν στο δίπλωμα οδήγησης. Με ρώτησαν ποιο είναι το πρώτο πράγμα που βάζω όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο και τους είπα Γονίδη...!!!
  • Βγήκε η απέναντι με μαγιό να απλώσει ρούχα κι έχουν βγει όλοι στα μπαλκόνια να ποτίσουν τα λουλούδια. Εγώ που δεν έχω φυτά, εδώ και 5 λεπτά ποτίζω τα πλακάκια...!!!
  • Φοράει η άλλη ντεκολτέ ως τον αφαλό και λέει "τα υπόλοιπα τα αφήνω στη φαντασία". Τι στο διάολο, έχει κι άλλο ζευγάρι βυζιά;;;
  • Η άλλη θέλει 50€ την ώρα για ιδιαίτερα ισπανικών και τώρα σκέφτομαι μήπως δεν της το εξήγησα καλά και νόμιζε αυτό με τα βυζιά...!!!
  • Στον τάφο μου θα γράφει "τι την ήθελες την πουτάνα γέρος άνθρωπος"...!!!
  • Για όσα συμβαίνουν στο δάσος, έχει και η Κοκκινοσκουφίτσα το μερίδιο ευθύνης της. O λύκος πάντα λύκος ήταν...!!!
  • Γιατί όταν Λες ότι έχασες τα λεφτά ή τα κλειδιά ή τα γυαλιά σου ακούς τη συνηθισμένη ηλίθια ερώτηση "Που;";;;
  • Σύμφωνα με ιστoρικά στοιχεία, οι Ούννοι φημίζονταν για τις όμορφες γυναίκες τους. Τις λεγόμενες Ουννάρες...!!!
  • Τρίτη μέρα δίαιτας και άρχισα να ρουφάω τα σουσάμια μέσα από το πληκτρολόγιο...!!! 
  • Ώρες - ώρες με πιάνει μια τρέλα... Τις υπόλοιπες παίρνω τα χάπια μου...!!!
  • Όταν βαριέμαι, παίρνω τηλέφωνο τη Χρυσή Αυγή και ζητάω δουλειά με σπαστά ελληνικά...!!!
  • Όταν ακούς γυναίκα να λέει λέξεις όπως "συστημικό", "ρεφορμισμός", "ιδεολογικοπολιτική" να ξέρεις ότι δεν ξέρει να μαγειρεύει...!!!
  • Έβαλα τα συμπτώματά μου στο internet κι απ' ο,τι φαίνεται έχω πεθάνει εδώ και περίπου πέντε μέρες...!!!
  • Σήμερα ξέχασα να πάω γυμναστήριο για δέκατη συνεχή χρονιά....!!!
  • Πάλι χώμα έβρεξε προχθές. Τελικά δεν μας ψεκάζουν. Μας θάβουν σιγά σιγά...!!!
  • Θα πάρω τα βουνά! Και τα βουνά μωρή λυσσάρα... Έλεος...!!!
  • Λέει κάποιος στο λεωφορείο "Την προσοχή σας παρακαλώ, ληστεία...". Αι στο διάολο και τρόμαξα, νόμιζα ότι μπήκε ελεγκτής...!!!
  • Όσο δεν σας απαντάει το ταβάνι μην ανησυχείτε για τίποτα...!!!
  • Τα οικογενειακά τραπέζια είναι πολύ καλά αρκεί να προλάβεις να φας πριν τον τσακωμό...!!!
  • Έχω την εντύπωση ότι η ηλεκτρική σκούπα της μάνας μου λειτουργεί μόνο όταν κοιμάμαι...!!!
  • Με είπε αιθεροβάμων και της είπα να μην τολμήσει να ξαναπεί κάτι τέτοιο γιατί δεν μπορεί να διακόπτεται ο τσακωμός για να τρέχω στα λεξικά...!!!
  • Δέκα τροφές που σε κάνουν να αισθάνεσαι ευεξία : 10 σουβλάκια...!!
  •  Θυμάμαι που είχα αγοράσει μια τυρόπιτα και ένα καφέ από το πλοίο όταν ταξίδευα για Νάξο το 2010. Ακόμα δεν έχω ορθοποδήσει οικονομικά...!!!
  • Είμαι σε δίλημμα να καθαρίσω το σπίτι ή να μετακομίσω;;;
  • Τελικά η μεγαλύτερη χαρά ειναι να τρως οικογενειακό παγωτό χωρίς την οικογένεια...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!