Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο29

  • Μιά έρευνα έδειξε, πως το 90% των ανδρών φουσκώνουν τον αριθμό των ερωτικών συντρόφων τους, ενώ το υπόλοιπο 10%, φουσκώνουν την ερωτική τους σύντροφο...!!!
  • Μια γκόμενα κόλλησε στην άμμο με το αυτοκίνητο και τρέξανε 10 τύποι να την βοηθήσουν! Αμα είχα κολλήσει εγώ θα έλεγαν "για δές ενα μ@λάκα"...!!!
  • Σφουγγάρισα και στο τέλος τσέκαρα το χρώμα του νερού που χρησιμοποίησα. Νομίζω ανακάλυψα ένα χρώμα πιο σκούρο από το μαύρο...!!!
  • Όχι πως έχω παχύνει αλλά πήγα να κάνω τατουάζ και μου είπαν ότι θα μου το χρεώσουν σαν γκράφιτι.....!!!
  • Δεν μπορώ να καταλάβω στις ταινίες πώς τους τρώει όλους ο καρχαρίας. Δεν ακούνε τη μουσική όταν πλησιάζει;;;
  • Κάθομαι προχθές στον καναπέ να δω Champions League μου έρχεται η άλλη και έχει ''ορεξούλες'' ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΙ κοριτσάκι μου, έχω πονοκέφαλο...!!!
  • Θα πάρω 20 μπουκάλια αντιηλιακό και θα πάρω σβάρνα όλες τις παραλίες και θα πουλάω προστασία...!!!
  • Είμαι στον δρόμο κι ακούω έναν θόρυβο απο τον κινητήρα.Δεν πρέπει να είναι κατι σοβαρό γιατί μόλις δυνάμωσα την μουσική έπαψε να ακούγεται...!!!
  • Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να κλέβω air-condition από τον γείτονα;;;
  • Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται. Εκτός από την Ελλάδα που χαίρονται από το 1974 μέχρι σήμερα...!!!
  • Δεν πίστευα όλα αυτά που λένε οτι είμαστε το πειραματόζωο της ευρώπης μέχρι που ήπια ρετσίνα από τα LIDL...!!!
  • Αντρας που γουστάρει δε διστάζει! Γυναίκα που γουστάρει δε νυστάζει...!!!
  • Εσείς που στη ζωή σας τα υπολογίζετε όλα, το ζαμπόν, το τυρί και το ψωμί του τόστ σας τελειώνουν μαζί;;;
  • Μειώθηκαν λέει οι ληστείες στα καταστήματα. Λογικό! Αφού τα μισά έχουν κλείσει...!!!
  • Το σωστό ζεϊμπέκικο χορεύεται προσπαθώντας να βγεις από θάλασσα που έχει κάτω πέτρες...!!!
  • Γραφει η αλλη οτι δεν της αρεσουν τα αρχαια..! Οοοοοοοοχι καριολακειον θα αρεσκεσαι εις το μαθημα τουτον...!!!
  • Δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι που πάνε και τρέχουν ;;; Έτσι απλά ;;; Χωρίς να τους κυνηγάνε;;;
  • Καταστροφή λέγεται το φτέρνισμα την ώρα που κατουράς...!!!
  • Όταν πλησιάζουν οι πανελλήνιες θυμάμαι όταν έδινα εγώ που έχασα την ιατρική για 10.000 μόρια...!!!
  • Πας να μπεις Facebook.... Βλέπεις ότι έγραψες: ςςς.φαψεβοοκ.ψομ..... βλέπεις το "ψομ", σκέφτεσαι "ψωμί"...... Πεινας, παραγγέλνεις σουβλάκια...!!!
  • Θα κάνω και εγώ εκπομπή μαγειρικής… Θα την ονομάσω "Κάτι καίγεται"...!!!
  • Πέφτω "κατά λάθος" πάνω σε ένα παίδαρο, πέφτουν τα χαρτιά μου, σκύβουμε να τα μαζέψουμε, λέω θα με ερωτευτεί, όπως στις ταινίες... "ΣΤΡΑΒΟΜΑΡΑΑΑ" μου λέει... Παντού ψέμα ρε φίλε...!!!
  • Γράφει η άλλη στο προφίλ της "Εγώ τον αρσενικό το θέλω σούζα!!!" και της σχολιάζω "Να προτιμήσεις λυκόσκυλο, εκπαιδεύεται πιο εύκολα!"...!!!
  • Κάναμε βιντεοκλήση και κάλυψα το πρόσωπό μου με μια πετσέτα. Μου λέει "ποιόs είσαι;" της απαντώ "Εγώ είμαι! Σε παίρνω με απόκρυψη"...!!!
  • Και πεντάκιλη συσκευασία παγωτού να πάρεις, πάλι το καπάκι θα γλύψεις πρώτα...!!!
  • Χθες καιγόταν μια εφορία. Ο κόσμος όμως βοηθούσε με ότι μπορούσε, ένας έφερνε ξύλα, άλλος βενζίνη, εγώ μπριζόλες και μπύρες...!!!
  • Συνταγή Παρλιάρου : "Τι να κάνετε με το γλυκό που περισσεύει"... Μη χειρότερα! Σε ποιον περισσεύει γλυκό;;;
  • Το να είσαι πολιτικός, είναι σαν να είσαι πόρνη. Δεν πρόκειται να πετύχεις αν δεν μπορείς να προσποιηθείς, πως συμπαθείς αυτόν που πηδάς...!!!
  • Πέτυχα την πρώην μου με τον δικό της αγκαλιά, οπότε πάω κι εγώ δίπλα και της λέω "Ορίστε μια χαρά περνάς, τι μου στέλνεις μηνύματα κάθε βράδυ;" Και φεύγω...!!!
  • Το μόνο πιάτο που δεν είναι στον νεροχύτη αυτή την στιγμή είναι το δορυφορικό στην ταράτσα...!!!
  • Πρίν την κρίση κι εγώ όταν έβλεπα μια γκόμενα να τρώει μπανάνες σκεφτόμουν την πίπα, τώρα σκέφτομαι την μπανάνα...!!!
  • Από έγκυρη πηγή έμαθα ότι θα συγχωνευτούν τα νοσοκομεία Αγίας Σοφίας, Άγιος Σάββας, Ευαγγελισμός, γία Ελένη και το Αγία Όλγα σε ένα με τον τίτλο “Αγίων πάντων”...!!!
  • Λέει η αλλη "ψάχνω κατι σίγουρο". Κοπελια το 385 Βαγιαδολιδ-Βαλενθια ειναι άσσος άχαστο...!!!
  • Της ανοίγω την πόρτα, μου λέει: "τι ιππότης", της λέω "Τζεντάι" και γέλαγα μόνος μου. Μετά απορώ γιατί δεν πηδάω...!!!
  • Της λέω τι μπύρες έχετε; Μου λέει μπουκάλι και βαρέλι. Της λέω φέρε βαρέλι και μου φέρνει ποτήρι. Παντού ψέμα ρε πούστη μου... παντού...!!!
  • Η κατσαρίδα δεν ενόχλησε ποτέ κανέναν και είναι σύμβολο τρόμου! Το περιστέρι μετατρέπει το αυτοκίνητο σε κυκλαδίτικο τοίχο και είναι σύμβολο ειρήνης! Να τα λέμε αυτά...!!!
  • Kαλη η κορνα, αλλα σαν την μουτζα δεν εχει...!!!
  • Δεν είναι ότι δεν χάνω κιλά. Είναι που τα 'χω εκπαιδεύσει καλά τα άτιμα και με ξαναβρίσκουν...!!!
  • Ύφεση είναι όταν ο γείτονας χάσει τη δουλειά του, κρίση είναι όταν εσύ χάσεις τη δουλειά σου...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!