Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

ΓΑΡΓΑΡΕΣ ΜΕ ΤΣΑΙ

Μια γυναίκα πάει στον Δρ House.
- Τι σας συνέβη, κυρία μου;
- Δεν ξέρω τι να κάνω γιατρέ μου. Κάθε φορά που ο σύζυγός μου έρχεται αργά την νύχτα στο σπίτι, με σκοτώνει στο ξύλο...
- Έχω μια πολύ καλή λύση για το πρόβλημα σας. Όταν ο σύζυγός σας έρχεται αργά την νύχτα στο σπίτι, πάρτε ένα φλιτζάνι χαμομήλι και κάντε γαργάρες μία φορά, δύο φορές, τρεις φορές, τέσσερις φορές...
- Σίγουρα, γιατρέ μου; Γαργάρες με τσάι;
- Σιγουρότατα .
Δύο εβδομάδες αργότερα, η γυναίκα, αναγεννημένη, πηγαίνει στο γιατρό House.
- Με σώσατε, γιατρέ μου. Κάθε φορά που ο σύζυγός μου ερχόταν αργά την νύχτα στο σπίτι, έκανα ακριβώς αυτό που μου είπατε, γαργάρες με χαμομήλι. Δεν με ξανάγγιξε ούτε μία φορά σε αυτές τις δύο εβδομάδες, είναι απίστευτο!
- Είδατε, τι καλά είναι όταν κρατάτε το στόμα σας κλειστό;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!