Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 25 Μαΐου 2014

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο7

- Γεια σας ΕΟΠΥΥ εκεί; Ένα ραντεβού θα ήθελα.
- Τι ειδικότητα;
- Δεν με νοιάζει. Όμορφος να'ναι...!!!


- Εχασα το αγαπημένο μου δαχτυλίδι...
- Έλα ρε μωρό μου, μην κλαις, θα σου πάρω καινούριο ίδιο...
- Έκανε και 500 ευρώ...
- Έλα ρε μωρό μου, μην κλαις, κάπου θα το βρεις...!!!


- Εχετε βιβλια για μαζοχισμο;
- Ναι
- Μπορειτε να μου πεταξετε ενα στην μαπα;;;


- Κοπελιά, θες να πηδηχτούμε;
- Όχι λυπάμαι, ψάχνω κάτι σοβαρό...
- Ε εντάξει, δε θα γελάω...!!!


- Τράκαρα φίλε. 2 μηνες στην εντατική. Το αυτοκινητο σμπαράλια. Ο αλλος ουτε γρατζουνιά...
- Τι οδηγούσε;
- Τρένο...!!!


- Πόσο έχει το σάντουιτς;
- 3€
- Και τι βάζεις μέσα;
- Οτι θέλεις!
- Ωραία! Βάλε μου 5 σουβλάκια, μια σαλάτα και μια μπύρα...!!!


- Φυσική ξανθιά;
- Βεβαίως.
- Παντρεμένη;
- Ναι.
- Με παιδί;
- Όχι βρε, με ενήλικα...!!!


- Είναι ψηλές και μυρίζουν ωραία. Τι είναι;
- Οι κολώνιες της Δ.Ε.Η...!!!



- Πίνεις;
- Από το πρωί...
- Καπνίζεις;
- 3 πακέτα τη μέρα...
- Και τι ήρθες να κάνεις ρε μαλάκα τότε στο γυμναστήριο;;;
- Να φτιάξω το καζανάκι. Ο υδραυλικός είμαι...!!!


- Τι έχουμε ταχυδρόμε;
- Συστημένο απ'το Δαφνί.
- Που υπογράφω;
- Εδώ που λέει "ο παλαβών"...!!!


- Κοπελιά πoιο είναι το τηλέφωνο σου;
- Το άϊφον!
- Βρε τον νούμερο εννοούσα....
- Ααααα. Το 5...!!!


- Κούκλα πως σε λένε;
- Έλενα
- Πολύ ωραίο όνομα έχεις Έλενα και σπάνιο...
- Εσένα πως σε λένε;
- Γιωργο
- Πόσο καιρό έχεις να γαμήσεις Γιωργο;;;



- Τι δουλειά κάνεις φιλαράκι;
- Πιτσαδόρος.......
- Και πόσα φραγκάκια βγάζεις;
- 4.000€ τον μήνα......
- Αντε ρεεεε! Και που δουλεύεις πιτσαδόρος;
- Σε τσόντες...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!