Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο6

- Ρε το σουτιέν που μου πήρες έχει γραμμένες πάνω κάτι μαντινάδες.
- Ναι, είναι Κρήτη μπρα...!!!


- Μωρό μου, θα μου πάρεις υπολογιστή;
- Κι ο άλλος που έχεις;
- Ο άλλος θα μου πάρει τάμπλετ...!!!


Μαθηματική άσκηση :
- Η Λίζα, έχει 630 φίλους στο facebook, και σε 4 μέρες προσθέτει άλλους 280. Τι έχει η Λίζα;
- Ωραίο κώλο και μεγάλα βυζιά...!!!


- Ρε πας καλά; Τι κάνεις εκεί; Γιατί ρίχνεις βότκα στα μακαρόνια;
- Τα σουρώνω...!!!


- Τι κάνεις;
- Είμαι σπίτι, πίνω και χορεύω μόνος μου.
- Τι χορεύεις;
- Καλαματιανό.
- Και τι πίνεις;
- Το ίδιο...!!!


- Ο μπαμπάς μου με πέταγε στον αέρα για να κοιμηθώ.
- Και κοιμόσουνα;
- Αμέσως! Το σπίτι μας ήταν χαμηλοτάβανο...!!!


- Μίλησα με τη Μαρία.
- Tη μουνάρα πρώην σου που έφυγε για Γερμανία;
- Nαι.
- Kαι τι της είπες;
- Έλα μουνί στον τόπο σου...!!!


- Nαι γεια σας, μια αφιέρωση θα ήθελα να κάνω.
- Ποιο τραγούδι;
- Το "Μην ξαναρθείς απ΄τη δουλειά, δεν το αντέχω"
- Και πού το αφιερώνετε;
- Στο αφεντικό μου...!!!


- Θέλω να πεθάνω την ώρα που κάνω σεξ!
- Εγώ να πιάσω το Τζόκερ!
- Ναι, αλλά δεν παίζεις τζόκερ...
- Τα ίδια λέμε...!!!


- Mιλάς Ιταλικά;
- Si.
- Άσε εμένα,εσένα ρωτάω...!!!


- Έχω κορμί φιδίσιο.
- 200 κιλά είσαι βρε ζώο
- Και το ανακόντα φίδι είναι...!!!


- Πόσο χρονών είσαι;
- 24.
- Α! Πάνω στο άνθος της ανεργίας σου...!!!


Παραγγέλνουμε τούρτα γενεθλίων για τη μάνα μου με τηλεφωνική παραγγελία. Λέει ο πατέρας μου :
- Θα γράψετε "μεγαλώνεις" επάνω "αλλά γίνεσαι καλύτερη" κάτω...
Και η τούρτα που διάβασαν οι καλεσμένοι έγραφε "μεγαλώνεις επάνω αλλά γίνεσαι καλύτερη κάτω"! Μη δίνετε τηλεφωνικές παραγγελίες! Μπορεί να ρεζιλευτείτε...!!!


- Αφεντικό, πότε θα πάρουμε άδεια;;;
- Αχαχαχαχαχαχαχα,καλό! Το άλλο με το πότε θα πληρωθείτε το ξέρετε;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!