Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο25

  • Γράφει το ξέκωλο "καφεδάρα στην μπαλκονάρα μου" και παίρνει 500 likes, 200 σχόλια, 3 όσκαρ, 2 champions league, 1 Grammy και 50 πόντους για το Griffidor. Γράφω εγώ το ίδιο κι έχω 2 likes και ένα σχόλιο από τη μάνα μου "ζακέτα να βάλεις..."...!!!
  • Αν πρωταγωνιστουσα ποτε σε τσόντα ο τίτλος θα ηταν "μονος στο σπίτι"...!!!
  • Αν πήγαινα στο The Voice θα ξεκινούσε η μουσική και δεν θα έβγαζα αχνα μέχρι να γυρίσουν από περιέργεια οι κριτές να δουν τι έπαθα και έτσι θα περνούσα...!!!
  • Να έχεις σχέση με κοπέλα του Τηλεκύβου και όταν θες να της στείλεις πρόστυχο μηνυματάκι να της γράφεις "Tο βράδυ θα σε χορτάσω Π.Τ.Υ.Ο Σ.Α"...!!!
  • Έχω τόσο συχνά το κινητό στον φορτιστή που θα πρέπει να αρχίσω να το αποκαλώ σταθερό...!!!
  • Έβαλα να παίζει αγώνας τέννις γυναικών στη διαπασών για να νομίζουν οι γείτονες ότι γαμάω...!!!
  • Δεν πιάνω που δεν πιάνω το Τζόκερ, τουλάχιστον ας βρω τον Ξηρό...!!!
  • Το νερό με όζον δεν κάνει τίποτα! Αν θέλετε να νιώσετε ευεξία και ανεβασμένη διάθεση δοκιμάστε νερό με ούζον...!!!
  • Τα μάθατε για τα καινούρια προφυλακτικά; Όταν σπάνε φωνάζουν "να σας ζήσει"...!!!
  • Ο λόγος που οι γυναίκες ποτέ δεν θα κάνουν πρόταση γάμου, είναι επειδή μόλις αυτή γονατίσει, ο άντρας άμέσως ξεκουμπώνεται...!!!
  • 18 ευρώ κοινόχρηστα είχα...Χαλάλι η πνευμονία...!!!
  • Πάω στη μάνα μου και με παίρνει ο ύπνος στον καναπέ. Ξυπνάω και νοιώθω ακινητοποιημένος! Τρεις κουβέρτες και ένα πάπλωμα...!!!
  • Αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθηματα...!!!
  • Τα πήρε η διπλανή μου στο μετρό, γιατι νόμιζε ότι κοίταγα τι έγραφε στο κινητό της, λες και με νοιάζει εμένα ποιος είναι ο Μανώλης Θ. που του 'πε να βρεθούν στις 8...!!!
  • Πήγα στη μάνα μου αγκαλιά με μια γλάστρα, "ευχαριστώ πολύ παιδί μου", λέει, "πολύ καλύτερη από τη Μαρία που είχες φέρει τα Χριστούγεννα"...!!!
  • Facebook! Ενα "μαγικό μέρος", όπου όταν ένας τυπάκος γράψει 1 αστείο τον αγνοούν παντελώς κι όταν μετά από λίγο μια κουκλάρα γράψει ακριβώς το ίδιο αστείο, παίρνει 175 likes, 72 σχόλια και 49 αιτήματα φιλίας....!!!
  • Θα το έλεγαν κι οι Ιταλοί το φλυτζάνι, αλλά με το εσπρεσάκι το πολύ πολύ να δεις τι θα γίνει μέχρι το απόγευμα....!!!
  • Έκλασε ένας στο λεωφορείο και γύρισαν 4 ατομα. Ένιωσα σαν να ήμουν στο The Voice...!!!
  • Πάντως έχω μια υπόνοια πως αυτοί που το κάνουν στις τσόντες δεν αγαπιούνται πραγματικά...!!!
  • Τα super markets ή αγοράζουν τα μπισκότα από το ΙΚΕΑ ή πριν τα βάλουν στο ραφι,παίζουν μ'αυτά ράγκμπι στους διαδρόμους...!!!
  • Ήρθε μια καινούρια στην πολυκατοικία και θέλει να αναψει καλοριφέρ. Μαζεύουμε υπογραφές να τη διώξουμε...!!!
  • Τα οικογενειακά τραπέζια είναι πολύ γαμάτα αρκεί να προλάβεις να φας πριν τον τσακωμό...!!!
  • Το λεωφορείο έχει θέρμανση, αν βάλει και ίντερνετ μετακομίζω...!!!
  • Ο μπροστινός μου στο ΚΤΕΛ έχει κάνει τόσο πίσω το κάθισμα που είμαι έτοιμος να τον ρωτήσω αν θέλει και λούσιμο μαζί με το κούρεμα...!!!
  • Οι άντρες έχουν ψηλότερη σωματική θερμοκρασία από τις γυναίκες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανεπιφύλακτα το χειμώνα. Είναι σαν θερμάστρες που ροχαλίζουν...!!!
  • Συμφωνα με προσφατες μελετες, αποδειχθηκε οτι οι γυναίκες χάνουν περιπου 5 χρόνια στo μπάνιο για να φτιάχνονται. Οι άντρες χάνουν περιπου 5 χρόνια έξω από το μπάνιο ρωτώντας, "Αργείς;"...!!!
  • Της έστειλα "Σε θέλω". Μου απάντησε "Κι εγώ σε θέλω κολασμένα. Ποτέ δε σε είδα φιλικά". Δεν της έστειλα ξανά... Το είχα στείλει κατά λάθος στο Μπάμπη...!!!
  • Πάντως αν η zumba είχε ένα Vi στην αρχή θα είχε μεγάλο σουξέ στους άνδρες...!!!
  • Έρχεται ο άλλος με στοιχεία, οτι παρακολουθούνται όλες οι κλήσεις των τηλεφώνων μας απο τις μυστικές υπηρεσίες. Ρε μεγάλε αν παρακολουθούν και το δικό μου τηλέφωνο θα νομίζουν ότι το συνθηματικό της οργάνωσης είναι “Nαι, να κάνω μια παραγγελία;”
  • Αμα ζητήσω απο την μάνα μου να με βγάλει φωτογραφία με το κινητό 99% θα βγει ενα βιντεο με εμένα να φωνάζω "Είναι το άλλο κουμπι!"...!!!
  • Φεύγει η μάνα μου να πάει σε μνημόσυνο. Τρέχω στο μπαλκόνι και της φωνάζω "Να είσαι σπίτι πριν τις 12 και πρόσεχε μην σου ρίξουν τίποτα ναρκωτικά στα κόλλυβα". Την αιφνιδίασα, δεν το περίμενε...!!!
  • Free WiFi, μια εβδομάδα extra διακοπές...νταξ, μπορεί για πρωθυπουργός να μη λέει πολλά αλλά για πρόεδρος 15μελους θα τα σπαγε λέμε...!!!
  • Το εγκεφαλικό προϋποθέτει εγκέφαλο. Μην αγχώνεστε μερικοί....!!!
  • Εχουν παγώσει τα δάκτυλά μου στο πληκτρολόγιο. Φοβάμαι πως θα με βρουν κοκαλωμένο στο PC και θα γίνω "το αγοράκι με τα πλήκτρα"...!!!
  • Το χειροτερο μετα απο χωρισμο ειναι να εισαι κινεζος. Βγαινεις μια βολτα να ξεσκασεις και ολες σου θυμιζουν την πρωην σου...!!!
  • Αν είμαστε ό,τι τρώμε, εγώ είμαι τα καλύτερά της χρόνια...!!!
  • Διαβάζω συνταγή που λέει "φύλλα παρμεζάνας" ...έχουμε δέντρο παρμεζάνα και μου το κρύβετε τόσο καιρό;;;;
  • Βγαινω με το αμαξι απο το τούνελ και βλέπω πινακίδα "ΣΒΗΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ". Kατεβαίνω κοιτάζω σε όλο το τούνελ, πουθενά διακόπτης... Μας δουλεύουν μου φαίνεται...!!!
  • Ανέβηκα στην ζυγαριά και μου έβγαλε στην οθόνη "Enter name-highscore"...!!!
  • Έβαλα κρέμα ημέρας που σε κάνει 10 χρόνια νεότερη, στην 9χρονη αδερφή μου. Περιμένω να εξαφάνιστει από στιγμή σε στιγμή...!!!
  • Τον ερωτεύτηκα για το χιούμορ του. Μετά έμαθα ότι όλα τα status του ηταν κλεμμένα! Παντού ψέμα ρε παιδί μου...!!!
  • Δεν ξερω για σας αλλα εγω τον αντρα τον θελω κυνηγο. Να λειπει τα Σ/Κ να με αφηνει στην ησυχια μου...!!!
  • Για καθε δύο κοιλιακούς που κάνω, με επιβραβευω με ένα κομμάτι πίτσα! Ετσι για να έχω ένα κίνητρο...!!!
  • Όταν μια γυναίκα θυμώνει, περνάς δύσκολα. Όταν μια γυναίκα θυμώνει και είναι σιωπηλή, περνάς τα σύνορα, αλλάζεις όνομα και καλού κακού "χτυπάς" και μια πλαστική...!!!
  • Στο ταμείο του σουπερμάρκετ, όταν ντρέπομαι για όλα τα γαριδάκια και τα γλυκά που έχω πάρει, πετάω ανάμεσα και κεράκια γενεθλίων...!!!
  • Τα χρήματα λέει δε φέρνουν την ευτυχία. Καλά... Δώσε μου εμένα χρήματα και αν προκύψει κάποιο θέμα, κλαίω μέσα στη μερσεντές και όχι πάνω στο παπάκι...!!!
  • Chuck Norris και μαλακίες...! Ο Μπομπ Σφουγγαράκης μπορεί και ψήνει μπιφτέκια μες τη θάλασσα...!!!
  • Εσείς που γράφετε μόνο για έρωτες & αγάπες που σας πλήγωσαν όταν πάτε για καφέ τι λέτε; "Ενα φρέντο μέτριο με πολύ πάγο όπως η καρδιά της";;;
  • 14 χρονών η άλλη και λέει "ζω τη ζωή μου στα άκρα". Να δείτε που πίνει το γάλα της χωρίς καοτόνικ...!!!
  • Ξέρει μήπως κανείς το site της εκκλησίας που θέλω να κατεβάσω κάτι καντήλια;;;
  • Στο νοσοκομείο μη τύχει και βγάλουμε κανένα μηχάνημα απο την πρίζα να φορτισουμε λίγο το κινητό μας, αμέσως κάποιος να πεθάνει...!!!
  • Ήπια τόσο πολύ κόκα κόλα που έτσι και πάω να δώσω αίμα θα βγει ζίρο θετικό...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!