Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο24

  • Tα φίδια λέει, κάνουν σεξ για 36 ώρες συνεχόμενα! Ε, πως να μην σέρνονται μετά...!!!

  • Μετά τους γιατρούς χωρίς σύνορα, ήρθαν και οι μαλάκες χωρίς όρια...!!!

  • Οι κοντοί γκόμενοι είναι το χόμπιτ μου...!!!

  • Μου έριξε ένα βέλος το αγγελάκι του έρωτα και δεν με πέτυχε! Έρως ανίκανε βλάκα...!!!

  • Απ' τα λάθη σου γίνεσαι δυνατότερος, καλύτερος, σοφότερος. Εκτός κι αν μείνει η άλλη έγκυος. Τότε γίνεσαι μπαμπάς...!!!

  • Αυτόν τον φραπέ γλυκό με γάλα πως και δεν το έβγαλε κανένας σε χάπι κατα της δυσκοιλιότητας;;;

  • Η άλλη 1,60 και κουβαλάει τσάντα δυο φορές σαν αυτήν. Είναι της μόδας, μου λέει. Λογικά άμα νυστάξει μπαίνει μέσα και κοιμάται...!!!

  • Με σταματάει ενα μοντέλο με κοντό φόρεμα και ταμπελάκι cosmote τάχα για μια ενημέρωση.  Να δω τι άλλο θα σκεφτείτε για να μου τη πέσετε....!!!

  • Α! Και εσείς που γράφετε για την φτώχεια και την οικονομική κρίση να ξέρετε ότι κάτω απ' την κατάσταση λέει via iPhone...!!!

  • Ακόμα και μία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος

  • Θα ωριμάσουμε πραγματικά όταν σταματήσουμε να διαλέγουμε χρώμα στα "καλαμάκια" του φραπε...!!

  • Και κάπου εδώ αρχίζει η αγαπημένη μου εποχή, που όλοι αυτοί οι γυμνασμένοι με μούσια και τατουάζ για να ρίξουν γκόμενα....πρέπει να μιλήσουν...!!!

  • Μάδησα τη Μαργαρίτα να δω αν μ' αγαπάει. Τρεις ώρες μου πήρε. Πολύ μαλλί αυτή η κοπέλα...!!!

  • Βάζει η άλλη φώτο μια lacta και γράφει "Tι θα έκανα χωρίς εσένα?".. Tης σχολιάζω "δίαιτα & θα είχες γκόμενο...."....με διέγραψε!!!

  • Πήγα στην μοδίστρα να μακρύνω τα μανίκια απο το σακάκι και μου είπε ότι επειδή δεν έχει αρκετό ύφασμα απο μέσα αν θέλω να μου βάλει τσόντα... Της ζήτησα αν είχε το "Σκύψε Ευλογημένη"... Το θέμα είναι που θα βρω άλλη μοδίστρα τώρα;;;

  • Πήγα στην εφορία με το ΑΦΜ του δικού μου και ρώτησα πότε πρέπει να υποβάλει δήλωση. Με ρώτησαν σε τι τελειώνει. Τους είπα "Συνήθως στο στήθος μου".

  • Το σωστό ζεϊμπέκικο χορεύεται προσπαθώντας να βγεις από θάλασσα που έχει κάτω πέτρες...!!!

  • Στην αρχή πιστεύεις πως όλοι είναι μαλάκες, εκτός από αυτόν που αγαπάς. Μετά καταλαβαίνεις πως μαλάκας σαν τον δικό σου... κανένας...!!!

  • Να έχεις Γερμανίδα μάνα και Κρητικό πατέρα, το επίθετο σου να είναι Ελαφάκης και να σε βαφτίσουν Ρούντολφ... Tους γαμάς ή δεν τους γαμάς;

  • Μάλλον έχω επικεφιτιδα , επιπεφιτιδα , επιφεφιφιδα, επιφεδεφ... Εχει κοκκινήσει το γαμημένο το μάτι μου...!!!

  • Το σεξ δεν είναι η απάντηση. Το σεξ είναι η ερώτηση. "Ναι" είναι η απάντηση...!!!

  • Θυμάμαι μια φορά είχαν τσακώθει δύο γκόμενες για μένα. H μια έλεγε "παρ'τον εσύ, μωρή" και η άλλη "τι να τον κανω ρε τον μαλάκα;". Ωραίες εποχές...!!!

  • Λέω να βάλω κουνουπιέρα στο κρεβάτι αλλά φοβάμαι μη γίνει κάνας σεισμός και πεταχτώ στον δρόμο νυφούλα...!!!

  • Το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου είναι που έμαθα πιάνο κι όχι κιθάρα ή βιολί. Αντε να το κουβαλάω τώρα για να πω τα κάλαντα...!!!

  • "Σε βλέπω σαν φύλλο" μου έγραψε η άλλη στο facebook. "Α4 ή Α3;" τη ρωτάω. Δε γέλασε. Ε... ούτως ή άλλως δε θα πηδούσα...!!!

  • Είμαι κατά της βίας, δεν χτυπάω ούτε εισιτήριο...!!!

  • Καλύτερα να παραμένεις σιωπηλός και να σε περνάνε για χαζό, παρά να μιλάς και να διώχνεις όλες τις αμφιβολίες...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!