Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

30 ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΤΑΚΕΣ



  1. Αν τα λάθη διδάσκουν τότε έχω μια καταπληκτική μόρφωση.
  2. Αν τα σκατά είχαν αξία οι φτωχοί δεν θα είχαν κώλο...
  3. Αν χρησιμοποιήσετε το σαπούνι, μετά πλύνετε καλά τα χέρια σας.
  4. Άρπαξα την ζωή μου από τα μαλλιά, αλλά φορούσε περούκα
  5. Αυτό που με ανησυχεί με το μέλλον είναι ότι όσο πάει και πλησιάζει.
  6. Αυτοί που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε.
  7. Βαρέθηκα, σταματήστε τη γη να κατέβω!
  8. Γελάει τελευταίος όποιος δεν κατάλαβε το ανέκδοτο.
  9. Η ζωή είναι ένα αγγούρι, άλλος το τρώει και ζορίζεται, άλλος το τρώει και δροσίζεται...
  10. Ήταν σκληρός και τον έλεγαν Βιτάμ...
  11. Καλύτερα νωρίτερα, παρά μια ώρα αρχύτερα.
  12. Καμιά γυναίκα δεν είναι καλύτερη από δύο.
  13. Mην πατάτε το χόρτο. Καπνίστε το !
  14. Μην ροχαλίζεις μεσ' την τάξη. Σκέψου λίγο και τον διπλανό σου που προσπαθεί να κοιμηθεί.
  15. Μην τα περιμένετε όλα από την αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας.
  16. Μικρός μου έλεγε η μάνα μου “Φάε το φαΐ σου να μεγαλώσεις να πας και σχολείο”. Και εγώ ο μαλάκας το έτρωγα.
  17. Ο θάνατος είναι κληρονομικός!
  18. Οι γυναίκες είναι θησαυρός. Γι' αυτό πρέπει να τις θάβουμε
  19. Όποιος βιάζεται βρίσκει την καλύτερη θέση.
  20. Όποιος είναι πολύ μορφωμένος είναι παραμορφωμένος.
  21. Φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ, κι αν δεν φέξεις χέστηκα έχω και φακό.
  22. Το άσχημο με την θεωρία είναι πως σου λέει πως δουλεύει ένα σύστημα, όχι γιατί δεν δουλεύει.
  23. Ο τεμπέλης είναι ένας νεκρός που, δυστυχώς, δεν μπορούμε να τον θάψουμε.
  24. Για να αποκτήσεις καλό όνομα απαιτούνται πολλές και καλές πράξεις. Για να το χάσεις αρκεί μόνο μία…
  25. Ο δρόμος για την επιτυχία είναι γεμάτος δελεαστικές θέσεις παρκαρίσματος!
  26. Όταν λες ότι δεν σου φτάνει ο χρόνος σκέψου ότι στις ίδιες 24 ώρες κάθε μέρα άλλοι διοικούν εταιρίες ή ακόμη και χώρες!
  27. Η ομαδικότητα επιτρέπει σε συνηθισμένους ανθρώπους να επιτυγχάνουν ασυνήθιστους στόχους!
  28. Στη ζωή υπάρχουν δύο είδη ανθρώπων: οι αισιόδοξοι και οι απαισιόδοξοι. Οι απαισιόδοξοι έχουν συνήθως δίκιο. Αν όμως η ανθρωπότητα έφτασε ως εδώ, αυτό το χρωστάει στους αισιόδοξους.
  29. Η πείρα είναι κάτι που το αποκτάς, όταν περνάει η στιγμή που το χρειάζεσαι.
  30. Ο απαισιόδοξος διαμαρτύρεται για τον άνεμο, ο αισιόδοξος περιμένει να αλλάξει και ο ρεαλιστής προσαρμόζει τα πανιά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!