Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο3

- Χωρίζουμε μωρή! Να πάρεις τα ρούχα σου, τα πράγματά σου κι αυτή την πατσαβούρα.
- Μα η πατσαβούρα δεν είναι δικιά μου...
- Δε θέλω τίποτα που να σε θυμίζει...!!!



07:00 Πρέπει να σηκωθώ!
07:15 Καλά καλά, σηκώνομαι.
09:30 Ω,να σου γαμήσω...!!!



- Θέλω να σε πάρω με παπά και με κουμπάρο...
- Δε νομίζεις πως είναι κάπως νωρίς για να αρχίσουμε τις παρτούζες;;;




- Έχω να κάνω σεξ 2 χρόνια...
- Και τι κάνεις τόσο καιρό;
- Ό,τι περνάει από το χέρι μου...!!!



- Σημερα διάβασα οτι η έλλειψη σεξ δημιουργεί κενά μνήμης.
- Που το διαβασες;
- Ποιο;



Πάω σε μια καφετέρια, βλέπω τη σερβιτόρα, σηκώνω το χέρι, έρχεται και μου λέει :
- Θέλετε να παραγγείλετε;
- Όχι, να πω μάθημα...!!!



- Μάνα αστέρι για το δέντρο έχουμε ή να ανέβω εγώ πάνω;
- Αστέρι έχουμε, γαϊδούρι για την φάτνη δεν έχουμε...!!!



- Μαμά, από πού βγαίνουν τα μωρά;
- Τα φέρνει ο πελαργός.
- Και τον πελαργό ποιος τον γαμάει;



- Μάνα μου δίνεις 50€ ;
- Τι τα θες;
- Για το χαμόγελο του παιδιού σου...!!!



- Αγάπη μου, νομίζω ότι υποτιμάς ένα από τα παιδιά μας.
- Εγώ; Ποιο; Τον Κώστα, την Εύα ή τον χοντρό;;



- Mωράκι μου νομίζεις ότι είμαι χοντρή;
- Θα στο πω στ' αυτί.
- Πέστο μου στο άλλο. Απ' αυτό δεν ακούω καλά.
- Καλά, δεν με λυπάσαι που πρέπει να κάνω το γύρο;;;



Είναι τρεις φίλοι. Ένας τυφλός, ένας μουγκός και ένας κουφός. Ο κουφός πηδάει την γυναίκα του τυφλού και ο μουγκός τους βλέπει.
Το ερώτημα είναι : Πως ο μουγκός θα πει στον τυφλό ότι ο κουφός του πηδάει τη γυναίκα...;;;
(Εγώ προσωπικά δεν έχω την απάντηση)



- Πως λέγεται ο μεταλλάς που οδηγεί μηχανάκι;
- Alice Scooter



- Ποιός φταίει που βγαίνουν ξανθά τα παιδιά των τσιγγάνων;
- Ο Απόστολος Γκλέτσος....!!!!!



- Τι τηλεόραση έχει ο Πανταζής;
- Την ωραιότερη plasma του κόσμου...!!!



- Μπαμπά τι είναι τοπικιστής;
- Τοπικιστής γιε μου είναι ο μαλάκας που νομίζει ότι ο τόπος καταγωγής του είναι ομορφότερος απ' την Κρήτη μας...!!!



- Από πού μας καλείτε;
- Από τηλέφωνο.
- Πολλά χαιρετίσματα στην όμορφη Λέφωνο...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!