Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο20

  • Kαι στην τελική άμα θέλετε ισότητα να κυκλοφορείτε τόπλες...!!!
  • Να κοπεί το χέρι απο αυτούς που παραγγέλνουν καφέ, και τρώνε τα πατατάκια από εμάς που παραγγέλνουμε μπύρα...!!!
  • Εχω μια υποψία ότι μάλλον ο κόσμος θα καταστραφεί στις 31 Δεκεμβρίου του 2099 γιατί τότε τελειώνει το ημερολόγιο των windows...!!!
  • Ανάψτε φιδάκι και λιβάνι ταυτόχρονα και θα με θυμηθείτε μεθαύριο.Εγγύηση!!!!!!!!!
  • Δρόμοι γεμάτοι. Κόσμος, ποδήλατα, αυτοκίνητα, ένας χαμός... Ήθελα να 'ξερα δεν έχουν internet αυτοί οι άνθρωποι;;;
  • 15 ευρώ το πλοκάμι χταποδιού! Ρε φίλε, δεν το θέλουμε για μεταμόσχευση...!!!
  • Όταν βαριέμαι ακολουθώ κάποιον που μοιράζει φυλλάδια, τα μαζεύω από πίσω του και μόλις τελειώσει πάω και του λέω "φίλε σου πέσαν αυτά"...!!!
  • Κάποτε πηγαίναμε στο super market με 100 δραχμές και παίρναμε 3 κρουασάν, 4 μολύβια, 2 σβήστρες, 3 σοκοφρέτες, 7-8 μαστίχες, 2 κουτάκια halls και 3 kiss. Τώρα δυστυχώς βάλανε κάμερες...!!!
  • Πέφτω καταλαθος πάνω σε 1 κοπέλα, ρίχνω τα χαρτιά της, σκύβουμε να τα μαζέψουμε, λέω θα με ερωτευτεί και μου λέει "ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ;". Τελικά όλα είναι ψέματα...!!!
  • Φέρνεις γκόμενα στο σπίτι και το μαθαίνει όλη η γειτονιά! Σου κλέβουν το σπίτι και κανείς δεν κατάλαβε, δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα...!!!
  • Όταν βαριέμαι πάω στον κτηνίατρο δακρυσμένος και τον εκλιπαρώ να αλλάξει λάμπα στην πυγολαμπίδα μου...!!!
  • Δεν λέω, ωραιο το συναισθημα να περπατας στο δρομο και να ακους γυναικες να σου φωναζουν "Τι παίδαρος εισαι εσυ μαναρι μου"! Αλλα δεν ειναι καθολου ωραιο να ακους αμεσως μετα το "Εσυ τι γυρνας ρε χοντρε"...!!!
  • Γυναίκες με μουστάκι και άντρες με ξυρισμένα πόδια! Μήπως να συντονιστούμε λιγάκι;;;
  • Η άλλη ανεβάζει τραγούδι και γράφει "αφιερομένω". Που αφιερομένεις κοριτσάρα μου;;;
  • Μη σε πάρει λίγο ο ύπνος στο τιμόνι αμέσως να σε τρακάρουν. Τι είναι αυτοί ρε;;;
  • Βλέπω στην πόρτα ενός μαγαζιού "Ανοικτό", μπαίνω μέσα, ψωνίζω, πάω να βγω και βλέπω "Κλειστό". Όχι ρε πούστη μου, λέω, με κλείδωσαν μέσα...!!!
  • Μου λέει ένας ταξιτζής τις προάλλες "αγαπώ τη δουλειά μου, είμαι αφεντικό του εαυτού μου, κανείς δε μου λέει τι να κάνω". Του λέω "κάνε αριστερά"...!!!
  • Από σήμερα ξεκινάω απεργία στο σεξ! Δεν το κάνω που δεν το κάνω, τουλάχιστον ας δώσω έναν επαναστατικό χαρακτήρα...!!!
  • Η κοπέλα μου λέει ότι το καλύτερο σεξ το κάναμε τότε που φόρεσα μάσκα και έκανα τον ληστή. Δεν έχω ιδέα για ποιο πράγμα μιλάει...!!!
  • Και εκεί που οδηγάω, βγάζει σηματάκι με θαυμαστικό. Λογικά είναι τα συγχαρητήρια για την οδήγηση μου...!!!
  • Χθες ήρθε το χαράτσι στην ανιψιά μου για το σπίτι της Barbie που της πήρα δώρο τα Χριστούγεννα...!!!
  • 9 στουs 10 άντρεs προτιμούν τιs γυναίκεs με μεγάλο στήθοs. Ο 10οs προτιμάει τουs υπόλοιπουs 9...!!!
  • Εχω ήδη κανονίσει τις διακοπές μου για φέτος! ΔΕΗ, ΟΤΕ, VODAFONE!!! Το νερό λέω να το πληρώσω για να κάνουμε και κανένα μπανάκι και φέτος...!!!
  • Κάποτε ήμασταν τα πιο γρήγορα σπερματοζωάρια και τώρα βαριόμαστε να κουνηθούμε! Μεγάλη ειρωνεία...!!!
  • Ανεβάζει τραγούδι η άλλη και γράφει "Αφιερωμένο μωρό μου... Όλα σε θυμίζουν, μικρά και αγαπημένα...". Το πιάσατε το υπονοούμενο έτσι;;;
  • Όχι ότι έχω μυωπία αλλά βούτηξα στη θάλασσα, μου έφυγαν οι φακοί και για να βγω κολύμπησα 2 μίλια προς Αίγινα πριν με μαζέψει το λιμενικό...
  • Κάνεις σχέση με Θεσσαλονικιά και σου γράφει “Σε στέλνω σε λίγο”. Άντε να καταλάβεις αν σε χωρίζει ή αν θα σε στείλει μήνυμα…!!!
  • Μην ζηλεύεις όταν βλέπεις τον πρώην σου η την πρωην σου με άλλον η άλλη. Η μαμά σου πρεπει να σου έμαθε να δίνεις τα παλιά σου παιχνίδια σε πιο άτυχα παιδάκια...!!!
  • Πόσο σίγουροι είμαστε ότι τον στίχο "έλα να πάμε στο νησί, η μάνα σου εγώ και συ" δεν τον έχει γράψει ο Παπακαλιάτης;;;
  • Οι άντρες θέλουν μια κοπέλα τούρμπο στο κρεβάτι, αλλά να μαγειρεύει και σαν τη μάνα τους. Τη γνωστή γκομάνα...!!!
  • Κάθε φορά που θες να "χτυπήσεις ξύλο", διαπιστώνεις ότι ο κόσμος είναι φτιαγμένος από αλουμίνιο ή πλαστικό...!!!
  • Mειώθηκαν οι φωτιές φέτος. Μάλλον επειδή δεν έχει ο κόσμος λεφτά να χτίσει...!!!
  • Όταν χάλασε το μηχάνημα κουρέματος του γκαζόν, η γυναίκα μου άρχισε να μου ζητάει να το φτιάξω. Γυρίζοντας μια μέρα από την δουλειά, είδα ότι η γυναίκα μου είχε έναν έξυπνο τρόπο να μου δείξει την αναγκαιότητα για επισκευή. Ήταν ξαπλωμένη στο γκαζόν και έκοβε το γρασίδι με ένα ψαλίδι νυχιών. Την κοίταζα σιωπηλός για λίγο και μετά μπήκα στο σπίτι και της έφερα μια οδοντόβουρτσα και της είπα "Όταν τελειώσεις με το γρασίδι μπορείς να σκουπίσεις και την είσοδο;". Οι γιατροί λένε ότι θα ξαναπερπατήσω, αλλά πάντα θα κουτσαίνω λίγο...!!!
  • Ηρθαν για έρανο από την εκκλησία. Μετά απο χίλια παρακάλια, μου έδωσαν ένα 5ευρω για τσιγάρα...!!!
  • Οταν βαριέμαι πηγαίνω στην Τροχαία, τους δίνω το κινητό μου και λεω να μου σβήσουν τις κλήσεις...!!!
  • Το μεγαλύτερο μυστήριο της ζωής είναι γιατί οι καμικάζι αυτοκτονίας φορούσαν κράνος...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!