Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο4

  • Οταν πεθάνω θέλω να με θάψουν οι φίλοι μου. Αυτοί ξέρουν. Δεν θα είναι η πρώτη τους φορά...!!!

  • Σου είπα σε 5 λεπτά θα είμαι εκεί. Τι με παίρνεις κάθε μισή ώρα;;;

  • Πήγα σήμερα να σηκώσω χρήματα από το ATM αλλά έγραφε «ανεπαρκή κεφάλαια». Το πρόβλημα είναι πως δεν ξέρω αν το λέει για μένα ή για την τράπεζα.

  • Tης μερέντας το κουτάλι μ’εφερε σ’αυτό το χάλι...!!!

  • Σου λέει "Είσαι ό,τι καλύτερο μου έχει τύχει" και αναρωτιέσαι τι σκατά ζωή είχε ως τώρα...!!!

  • 6 γύρους την ημέρα, χαλαρά, μου είπε ο διαιτολόγος. Παράξενο, τόσους ούτε πριν τη δίαιτα δεν έτρωγα..!!!  

  •  Διάβαζα το ζώδιό μου και στα αισθηματικά έγραφε "δεν είδες τα επαγγελματικά από πάνω, που μου θες και έρωτες;"

  • Οι νέοι λογαριασμοί της ΔΕΗ θα έχουν φωσφοριζέ γράμματα, για να διαβάζονται στο σκοτάδι...

  • Ζω για τη στιγμή που θα πάει πελάτης σε dj και θα ρωτήσει "Θα μας παιξεις το πουλάκι;"

  • Θα'βγαινα τώρα να πιώ,να μεθύσω,να τα κάνω όλα πουτάνα, να ξημερώσω σε κάνα ρωμαϊκών διαστάσεων όργιο,αλλά λέω καλύτερα αύριο,έχω πιεί και το γάλα μου τώρα...!!!

  • Όταν γεννήθηκα, ο γιατρός είπε στον πατέρα μου: "Λυπάμαι, έκανα ό,τι μπορούσα, αλλά επέμενε να βγει"...!!!

  • Το πιο δύσκολο πράγμα όταν ξεκινώ μια νέα σχέση, είναι να τελειοποιήσω ξανά το αθόρυβο κλάσιμο...

  • Όσοι μετά το σεξ θέλετε να κάνετε τσιγάρο, λογικά μετά τον αυνανισμό θέλετε να φάτε πουράκια Caprice...

  • Κοίτα τώρα σύμπτωση: 112 γραμμάρια ζυγίζει το iPhone 5, όσο περίπου ένα νεφρό που χρειάζεται να πουλήσεις για να το αγοράσεις...!!!

  • Κόβεται το πριμ “επίτευξης στόχων” στο δημόσιο. Κανένα κίνητρο πια για τον υπάλληλο να κάνει high score στην πασιέντζα αράχνη.

  • Όταν είμαι συνοδηγός στο αυτοκίνητο και βαριέμαι, στο φανάρι, κοιτάζω φοβισμένα τον οδηγό του διπλανού αυτοκινήτου και ψιθυρίζω "βοήθεια"...

  • Πλέον στις τράπεζες ξαφνιάζονται πιο πολύ αν ακούσουν "κατάθεση" παρά "ληστεία"

  • Όταν θέλεις κάτι πολύ, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να γίνει το αντίθετο από αυτό που ήθελες, συν πέντε μαλακίες ακόμα...!!!

  • Η γυναίκα είναι σαν την άσφαλτο. Όσες περισσότερες καμπύλες έχει, τόσο πιο επικίνδυνη είναι...!!!

  • Αυτό που στο κρεβάτι αν κλείσεις λίγο τα μάτια από 6:00 πάει 7:30, και στη δουλειά αν κάνεις το ίδιο απο 9:35 πάει 9:36, μεγάλη πουστιά...!!!

  • Και τέλος πάντων... Aς το παραδεχτούμε επιτέλους! Το "ΘΑ ΔΟΥΜΕ" σημαίνει "ΟΧΙ"...!!!

  • Αν αγαπάς κάποιον, άστον να φύγει.  Αν γυρίσει, πρόλαβε να κάνει μόνο μια ξεπέτα.  Αν δεν γυρίσει, εσύ ήσουν η ξεπέτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!